Happy Hello Kitty Kaoani

6 september 2011

my dream shoes



 Ze zijn van Nelly.com (waar ze overigens dé mooiste schoenen hebben van alle onlineshoestores, en ik kan het weten want ik kijk er een hoop af per week!) Anyways, ik heb een enorm zwak voor sleehakken, je kunt er bijvoorbeeld ten eerste al veel langer op lopen dan andere heels met dezelfde hakhoogte. Ten tweede vind ik het er gewoon mooier uitzien en ten derde sta je vaak stabieler. Bovenstaand paar is dus van Nelly.com, ze zijn €45.50. De hak is 12.5cm en platforms: 5.5 cm. http://nelly.com/nl/schoenen-zij/schoenen/party-shoes/nelly-shoes-427/edith-427769-14/

Maar bij H&M hebben ze een vergelijkbaar paar voor zo ongeveer de helft van het geld,

Dit paar is €24.95
Hak: 8.5cm
platforms: 3cm
http://www.hm.com/nl/product/92225?article=92225-A

beide wedges zijn van imitatie leer. welke zou ik nemen als ik er al een moet nemen?

xxxxx love, B.



12 opmerkingen:

  1. Zelf zou ik ze niet dragen. ben al erg lang. dan al helemaal!! Maar zien er leuk uit :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Niet echt mijn smaak, maar als je ze mooi vind moet je ze ervoor gaan! ;)
    & zelf vind ik die van de H&M dan toch mooier.
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik zou gaan voor de eerste, die vind ik toch echt mooier ook al zijn ze iets duurder! I love nelly.com by the way.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wow,hoog! Ik vind die van h&m toch mooier =)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik ben niet weg van ze, mr als je ze graag wilt vind ik die van de H&M mooier en goedkoper :D

    BeantwoordenVerwijderen
  6. omg those look great and velvet! <3 them! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Oh my, daar zou ik dus echt niet op kunnen lopen :P. Veeeeeel te hoog, die hakken. Maar ze zien er wel geweldig uit, moet ik zeggen. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. I love them, Mary Jane wedges. So cute!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Oh mooi, vooral de eerste!! Ik ga zeker de webshop eens bekijken!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. I want those first shoes! stunning x

    Shame you can't get it,Im sure there's alternatives on the web,and wash in wash out coloured dye's,I saw one in a magazine that was only £3 but don't remember what it's called. sorry x

    BeantwoordenVerwijderen
  11. I have a little award for you on my blog :)
    Come see it to see what to do next x
    billiejean44.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen